0 Heart It

Väjstar maj tajm

Sitter på praktiken o äter en smörgås. Samma lunch som igår... Får fan inte i mig mer efter att jag bara käkat mjölkprodukter i typ två veckor. Jag bloggar. Det är jättevettigt. Oja! Jag är inne på facebook... ännu bättre! 8D Samtalar om ytterst viktiga saker med Adrian. Vem fan bryr sig om vad som händer i världen när man måste hitta nånting att ha på sig på skivan liksom...

Imorgon börjar jag klockan 7! Äntligen! Jag frågade om jag fick vara med i studion och det fick jag! Så Mix Megapol! Ajm jårs! 

Ikväll ska jag äta middag med mina brudar! Ska bli möjspöjs! Yay!
Och imorn ska jag hem till Adrian i fucking Rimbo... Nån som vet vad det är för håla liksom? Nä precis! Hade varit mycket coolare om det hette Rambo... Just saying...


 

ÄNTLIGEN! <3 <3 <3 <3 ÄLSKA ÄLSKA