0 Heart It

Trött lördag

Plugga är inte min grej. Alls. Tur att man ska göra detta i tre år nu då....
 
Jaja. Det är bara o köra. Har precis börjat läsa igenom lite papper som är gaaanska så tråkiga. Men jag låtsas att det är intressant så ska det nog gå bra. På måndag är det tenta då. Och till på onsdag ska vi ha läst en ny bok. Den här MKV kursen är otroligt spännande. OJA! Jag vill ju börja knippeliknappa och snickelisnacka! Hoppas att det kommer snart!
 
Jag ska göra mitt bästa på måndag men jag tror att risken att jag failar är ganska stor. Jag började som vanligt att plugga för sent. Jag hoppas att jag lär mig en läxa efter detta. Börja direkt! DIREKT! 
 
Jag har i alla fall fått i mig mat idag. Det var ju stort av mig att ta mig upp ur sängen o sätta på spisen o grejer. 
Det var ju kalas här på Bäckis igår. Askul ju! Blev smått berusad men slutade dricka i tid så är ej bakis. Heja mig! 
 
Så nu när jag skrivit detta meningslösa inlägg kanske jag ska hoppa tillbaka till sängen och läsa resten av de spännande pappersarken! Yippi! 
 
Dagens lunch. jamjam