6 Heart It

Diskriminerad

Igår blev jag diskriminerad. Jag blev så förbannad att jag var nära o koka över.
 
Det började med att jag blev kallad till en arbetsintervju på Hollandia, ett konditori här i Malmö. 
Jag låg vaken hela natten för att jag var så nervös och tänkte på vilka frågor jag skulle behöva svara på. Men ni förstår att när jag kom dit så behvde jag inte svara på några frågor alls! Hurra! Nej. Inte hurra.
 
Han som ska intervjua mig (ägaren av Hollandia) skakar min hand, kollar på mig och säger: "Ja, jag ser ju nu att du är piercad i ansiktet så det är inte ens lönt att göra den här intervjun. Hejdå."
 
ALLTSÅ VAAAAA?!?!?!?!?!?!?! Va i helvete!!!! Jag har alltså legat sömnlös av nervositet för att träffa en dryg jävla gubbe som inte ens kan anstränga sig o vara trevlig och sen inte få göra intervjun!!!
 
Två saker som gör mig riktigt jävla förbannad är följande:
 
1. I annonsen om den lediga tjänsten stod det inget om att man inte fick vara piercad, vilket jag tycker ska stå om det nu är så jävla viktigt att det överväger alla kvalitéer hos en person.
 
2. I mitt cv som jag skickade till dem och som de ANTAGLIGEN läst, så finns det en bild av mig där man tydligt ser min piercing. 
 
Vafan är hans problem?!?! Kände han för att jävlas med en tjej den dagen eller är han bara en bitter jävel med sin egen kuk uppkörd i röven?!?!
 
Förlåt för att jag är grov men jag blir så jävla förgrymmad och jag hoppas innerligt att han kommer läsa detta (det tror jag knappast att han kommer) så han får veta hur jävla DUM i huvudet han är! IDIOT!!!!
 
Jag kommer aldrig igen besöka Hollandia vilket är synd, då det är ett väldigt mysigt konditori med snälla anställda, men glöm att jag tänker gynna den idiotens företag. 
 
AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGGGGGGG
 
 
Här är bilden som är med på mitt cv.... SER MAN INTE PIERCINGEN ELLER?!?!?!?
1 Anonym:

vilket pucko!!!!!

Svar: Megapucko!
Lejonmyggan

2 Anneli:

Han kanske trodde det var en finne... Inte för att det ser ut som en sådan! Men han var så himla piercingshatande och ditt CV var helt fantastiskt så han kanske hoppades innerst inne på att det var en finne och inte piercing.

Svar: Hahaha ^^ Ja han såg lite halvblind ut
Lejonmyggan

3 Anonym:

jävla cp. han alltså

Svar: Mhmmmmm!
Lejonmyggan

4 Totte:

Lol say wat wat... wat wat.
Tror den där grabben hade läst sin egna annons. Om det ens var han som hade skrivit den.
Du som är så fin i piercingen, hur kunde han säga nej? Han kanske hade en dotter som precis piercat sig och han inte gillade detta och tog ut det på någon annan. Eller så var han besviken på sig själv eftersom han inte kunde få egna barn att bråka med då hans "tinklewinkle" inte fungerar.

Svar: Tottelina då <3 Du är för go
Lejonmyggan

5 Totte:

Tror inte*

6 Malin :

idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 du är mkt bättre än nån tönt på ett konditori! hoppas du hittar ett annat jobb snart och att du mår bra annars! <3 <3 <3

Svar: Tack Maliin <3 <3 <3
Lejonmyggan