1 Heart It

Åldern har inte med saken att göra

Jag blir så förbannad när jag får höra att jag är liten/ung hela tiden. Jag kan väl ha varit med om saker i mitt liv fast jag "bara" är 20 år eller?!
Och just för att jag är i den så kallade unga åldern så får inte jag längta tillbaka till när jag var ännu yngre. 
 
Jag la upp en bild på dayviews från när jag var 17 år och då vare nån jävla mupp som kände att det var nödvändigt att kommentera
 
 
 
Jag blir så förbannad så jag kokar! Människan är liksom 3 år äldre än vad jag är. 3 år är nada! Särskilt när det kommer till det intellektuella i alla fall som han bevisar rätt bra. Klart att han upplevt saker som jag inte har än men bara för att han är äldre än vad jag är så betyder det inte att jag kommer gå igenom samma spår som han gjorde. Jag har vänner som är äldre än vad han är och känner likadant som jag. När ska fokuset på vilket år man föddes försvinna? Åldern har inte så många gånger med livet o göra. Jag vet 15 åringar som är mer erfarna än vad jag är i vissa saker. 
Det finns fler som alltid ska kommentera att jag är så mycket yngre, tänker inte nämna några namn men det är i alla fall sjukt irriterande! Jag har väl rätt till att känna saknad och längtan fast jag är född 1993? DÖ!!!!!
 
 
1 Totte:

lol, sicket pucko