0 Heart It

Röda ansiktsläppar

Idag testade jag min läpp primer eller vad man nu ska kalla det. Funkade väl inte superbra... men inte superdåligt heller. Jag fick lov att fylla på med läppstift under dagens gång då jag åt och drack vid två tillfällen. Men det var inte så mycket som försvann. Det jag är osäker på är om jag tycker att det va värt 200 kr... Jag kanske bara är snål men ändååå liksom. Det var ett pyttestift och det gjorde inte så mycket nytta. 
 
En Primer som jag däremot är nöjd med är den jag har på ögonlocken innan jag kladdar på ögonskuggan. Skuggan både håller ordentligt och färgerna blir mer intensiva. När jag köpte den så gick jag in på Kicks och bad expediten plocka fram hennes favvis. Det blev den från Estée lauder. Väldigt fint och dyrt märke. Tror att min farmor köpte sitt smink från det märket när hon höll på med kladd i fäjset. Känner igen loggan så mycket. 
Den kostade i alla fall 215 kr och det tycker jag det va värt. 
 
När jag ändå sitter här o tjötar om smink så kan jag ju även passa på o berätta att jag är väldigt nöjd med Loréals Nude Magique krämer som jag skrev om för ett tag sen. Men man får passa sig så man inte tar för mycket för då blir det oranget! 
 
Smink är kuuul, särskilt om man är fuuul! 
 
Så här vacker var jag innan jag gick ut idag för att luncha med mormor.
 
 
Charmig bild... men såhär ser mina läppar ut nurå.
 
Min braiga primer