0 Heart It

Piteå

Här inne har man ju inte varit på ett tag. Har haft lite o göra. Eller ja, sist jag bloggade var för över en månad sen, och så länge har jag inte varit upptagen. Men jag har haft en längre period av skrivkramp. Det kan jag ju verkligen inte ha längre då jag börjar plugga om två veckor. 
Lite sent kanske att skriva här "vet ni vaaad?!?! Jag har kommit in på min drömutbildning!!!!!!!!!"
De flesta som läser denna tråkiga och händelselösa blogg vet ju redan om det.
 
Nu sitter jag i min alldelse egna lägenhet och myser till Frank Ocean och vettefan vad jag ska göra efter den här texten. Det känns för tidigt för sängen. Jag är ju ledig imorn! 
Jag har i alla fall redan fått mig en dejt! 
Ska träffa några som börjar andra året på radioproduktion, på lördag! Blev inbjuden till att äta våfflor med dem! Känner mig som en unge som äntligen får vara med i sandlådan o bygga sandslott med de stora kidsen! 
 
Fantastiskt är det! 
 
Pappa och jag kom hit igår förmiddag och vi satte igång på dirren! Nu har jag inte bara en lägenhet utan ett hem! hahahahahahaha fan va fult det lät i mitt huvud! Men va fanken, det är ju sant! Jag ska säga er att textilier kan göra en jävla massa! Nu saknas bara lite tavlor och en matta till så är jagsatans nöjd! 
 
Om ni har lust så får ni jättegärna rita fina teckningar till mig så köper jag ramar o sätter upp dem på väggen! 
hör av er så får ni min adress! Skulle ju va askuuul! 
 
Vette fan vad jag ska ta mig till nu, men något bus ska jag nog kunna hitta på!
 
Glöm inte teckningarna!!!!!!