0 Heart It

Tristess

"Tristess upplevs vid avsaknad av stimulans. Tristess är inte självt ett mentalt tillstånd men kan orsakas av speciella mentala tillstånd. Tristess kan vara en synonym för uttråkad eller liknande."
 
Kan nån bara stimulera mig då? Så svårt är det faktiskt inte. Blr jätteglad av minsta lilla. Typ att nån skriver "hej" på fejjan.
 
Sitter just nu och funderar på vad jag ska äta till middag. Innan det så funderade jag på hur jag ska göra min första uppgift till plugget. Vi ska göra ett reportage där temat är "En resa".
Tänkte göra ett reportage om Spårkets resa. Göra det till nå kul liksom. Lite Fredrik Lindström-stil liksom. Men blir det för svårt att klämma in på två minuter kanske?
Jag vet inte. Måste spåna. Och måste fan komma igång! Vill inte göra skiten i sista minuten. Vill att min första uppgift ska bli bra liksom!
 
Och nu kom jag o tänka på att jag måste fixa min cykel... Måste jag tänka så mycket.. Fan va jobbigt allt blev nu. Igår när jag skulle sätta ig på min hingst i stål, så rullade det inte på så bra. Hade ju punka. Är inte det typiskt liksom?! 
Känner att jag måste ha min cykel för att kunna överleva i den här staden...
 
Såå vad ska jag äta till middag nu så? 
 
 
Det är ju svårt att inte bo med mamma o pappa.
saknar er