0 Heart It

Själv, ensam, på egen hand

Ja nu sitter jag här i min ensamhet igen. Följde med Vicke till tågstationen och det var mycket svårare att säge hejdå än vad jag hade trott. Några tårar föll längs min kind när jag gick därifrån. Usch va jag saknar honom. Saknar alla där hemma i Stockholm. Trivs jättebra i Malmö och det är verkligen en fin stad. Men jag behöver skffa lite vänner. Man blir rätt depp av att bara sitta ensam o inte göra ett piss. 
 
Men om två veckor så åker jag hem och hälsar på lite. Funtar på att skippa en lektion för att få en extradag hemma. Får se hur det blir. 
 
Jag hade i alla fall en fantastisk helg! Jag och min bror ääääääägde dansgolvet!! Alltås på riktigt! Har inte dansat så mycket på jag vet inte hur länge. Vi var på Debaser här i Malmö. Skönt ställe med bra musik! Tyvärr ska det stänga snart :/ Men jag kommer hitta andra ställen att skaka rumpan på. 
Köpte ju Nile City-boxen för 50 kr! Woop woop! Har ju skrattat en del denna eftermiddag. 
 
här är en b ild från när jag kom hem i fredags. Var för rund om fötterna alltså. Tog en haltimme innan jag kunde somna då det snurrade så förbaskat
 
Här är min fina storebror igår på Debaser 
Saknar dig