0 Heart It

Lättnad

Efter att jag stojjat omkring i mitt rum och lekt maskerad, så fick jag världens ångestattack. 
Började att hyperventilera och tjuta som en liten bebis. Fick en sån fruktansvärd hemlängtan och jag kände mig redo att ge upp Malmö och Radioproduktionen. Det stod verkligen bara still  mitt huvud och jag visste inte hur jag skulle fortsätta på min uppgift. Så jag ringde till mamma
Mamma räddade mig som vanligt. Hon tyckte att min ursprungliga idé var bra men jag kunde verkligen inte fortsätta på den tråden. Så då sa hon till mig att släppa den helt. Vilket jag gjorde och kort där efter kom jag på en ny idé som jag verkligen tror kommer att funka. 
 
Jag har skrivit ner idén och imorgon ska jag ut och spela in lite ljud. När jag spelat in ljuden som jag kan ta utifrån, så ska jag göra lite research och skriva ner ett manus och sen spela in min röst. Så förhoppningsvis kan jag börja redigera på torsdag. Det känns väldigt bra. Måste bara se till att faktiskt göra allt detta i morgon nu. Jag ska bli bättre och inte skjuta upp allt hela tiden. Blir ju alldeles för stressad. 
 
Nu ska jag sova i min nybäddade säng. Natti