1 Heart It

Oldies

 
 
 Jag sitter och tittar på gamla bilder och det finns ju inget bättre! 
Man va ju så söt nät man var liten. Nu vette fan hur jag ser ut alltså. Kan ju inte se normal ut på en enda bild. 
Men de finsate bilderna jag hitta va lite äldre än från 90-talet.
 
För nåt inlägg sedan så visade jag en bild på min mormor. Hittade fler bilder från den gamla högen. Otroligt vackra bilder och så kul o se hur mina nära o kära sågut långt innan jag fanns. Sen så har ju många gått bort också, så det är alltid härligt att man kan få tillbaka dem på ett sätt. 
 
När jag får råd och när jag har en vägg att sätta upp dem på, så ska jag göra kopior på bilderna och sen köpa tjusiga ramar. Det är så synd att de här billderna ska ligga i lådor, gömda i nån hylla.
 
Har också sagt till mamma att ta fram bilderna. Göra plats på väggarna och sätta upp dem
 
Sören, mamma och Sif ^^ Urtjusiga som alltid!
 
 
Min pépé och hans pappa Antonio 1967 i Nice! Stiliga herrar må jag säga!!
 
1 Anonym:

Men du är fin :)

Svar: haha tack tack ^^
Lejonmyggan