0 Heart It

08:a i blodet

Malmö och jag kommer bra överens men nu behövde jag en liten paus så imorse tog jag planet upp till Stockholm.
Pappa hade ett stopp i Malmö igår så vi sågs o fikade o sen käkade vi en god middag. Det passade ju jättebra att pappa jobbar på flygplan. Fick ju följa med! Jättetrevligt! 
Men jag föredrar att åka tåg. Tycker inte alls om att flyga. Är inte rädd eller så men jag brukar må illa och så är utsikten sådär.
 
Det känns väldigt skönt att sitta i mitt flickrum o höra pappa traska runt i huset. Mysigt är vad det är. 
Men det ska inte bara bli mys och göttigt hä. Jag ska även börja framkalla något som ska likna ett reportage. Jag måste ta mig i kragen, sträcka på ryggen och våga gå fram till folk o ställa frågor. Det är verkligen en utmaning för mig men det är bra med utmaningar! 
 
Ska väl börja skriva ner lite hur jag tänkt att reportaget ska se ut. Jag vet tydligt i mitt huvud hur det ska va men det blir lättare när det finns i skrift. 
 
JAJA! Puss
 
 
Lite mys i Malmö hann jag med innan bussens avgång mot flygplatsen