0 Heart It

kräfta

Tror att jag ska byta stjärntecken. Vädur kanske passar min persnlighet, men kräftan passar mer mitt utseende. 
Alltså helvete vad jag brände mig igår. Mina ben svider. Får skylla mig själv lite. Kunde faktiskt ha smörjt in mig lite. Men nej nej. Jag ville ju bli brun! Blev röd <3
 
Första visiten på Gröna Lund igår också! Såg Ansiktet! Grymma pojkar det där! Väldigt söta flickor i bakgrunden också! mjau mjau! Ska införskaffa mig en tenniskjol tror jag! Töserna var i alla fall väldigt tjusiga i dem. 
Det var väldigt mysigt att få träffa chompisarna igen också! Gänget blev inte lika stort som jag hoppats på men det gjorde inte så mycket ^^ Fick träffa Simon, Rufus o Katarina ^^ Gullungar dedära alltså! 
 
 
På senaste tiden så har jag shoppat en del, vilket givit mig ångest. Sån otrolig ångest. Jag kan inte hantera känslan som kommer när man spenderat pengar. 
Eller jag hade ingen ångest när jag köpte biljetterna till Barcelona eller när jag kirrade biljetter till Coheed & Cambria... Men kläder har jag fått för mig att det är onödiga köp. Man kanske behöver köpa jeans nån gång, för de man har är trasiga. Men man ska inte behöva köpa kläder bara för att de är fina... Men det är ju så kul!
Kläder är kul! Har jag gått o utvecklats helt till en tjej eller vad är grejen?
Jo jag tror fan det, för nästa gång jag bloggar ska jag fota mina plagg o skriva om dem. Satan i gatan!
 
Såhär glad blir man av nya, fina kläder!
eat cry masturbate