0 Heart It

När jag ändå är igång

Nu när jag ändå skrivit ett inlägg så kan jag ju skriva det som jag tänkte skriva i söndags men var för lat för att göra. Jävlar vilken lång och jobbig menin.
 
Jag har gått o kärat ner mig i en ja vad ska jag säga... oväntad figur. Jag brukar inte falla för killar med babylen haka och änglaögon men nu har jag gjort det. Anton Ewald från melodifestivalen. Det är något alldeles speciellt  med den pojkspolingen.
När han gick upp på scen så skrattade jag mest åt ghans frisyr. Men ju högre toner han tog och ju mer avancerade danssteg han gjorde,  så var det något som hände (dansstegen var inte så avancerade) 
Jag känner mig oerhört töntig men jag tänker inte skämmas för att jag är en AntonEwaldfan!!!! Så det så! Okej jag skämms lite. Ganska mycket. Men det är alltid mysigt att ha någon att dagdrömma om <3
 
 
Mjau <3
eat cry masturbate