1 Heart It

Odör

I måndags kom far hem från New York. Jag hade bett honom om att köpa body splash till mig, från Victoria's secret. Pappa visste inte vilken jag ville ha, så han köpte 5 stycken. Tummen upp säger jag bara.
Jag behöll 2, "gav" 2 till mamma och en ska bli en present. Smidigt.
Har kollat upp om det finns nå Victoria's Secret i Paris. Ajjemän! Super! Åker ju om 13 dagar! Längtar galet mycket! Ska bli så otroligt kul :D
 
Jajajajaja
Ska få låna Paulinas kamera :D Ska ta fina bilder! Ska försöka i alla fall. Vill verkligen ha en kamera. Eller jag vill ha en hobey. Vill ha ett jobb. vill ha en utbildning. Jag har inget :D KUL
 
 eat cry masturbate
 
 
1 Anonym:

har inte varit inne på din blogg sen 2011, som jag då följde rätt länge! har hittat tillbaka nu och verkar ha missat en hel del sist jag läste var du tillsammans med xander? vad hände mellan er? är ni inte tillsammans längre? vore kul om du skulle ha en frågestund snart igen då jag missa förra x) diggar dig och att du verkar helt köra ditt eget race! (y) har du några tips på hur man ska hantera om man tror att ens kille varit otrogen? har du varit med någon som varit otrogen? you rock!