0 Heart It

1 december

Ja idag är det starten på december. Nu kommer stressen att ta över och pengarna kommer ryka inom kort. 
Men det finns delar man kan glädjas åt. Glöggen, julkalendern och kärleken. 
För visst blir alla lite mer kärleksfulla när julen lurar bakom ett hörn? Jag känner det redan, Är väldigt kramgo och vill dela med mig av min varma kropp, som egentligen är väldigt kall på grund av dålig blodcirkulation. Tack cigaretter <3
 
Den kommande veckan är den sista som vi har vårat grupparbete. Det känns jävligt pissigt alltså. Har inte haft så roligt på gör länge. Men eftersom att jag funderar på att stanna kvar i Malmö efter kursen så kommer gruppsex återförenas på ett eller annat sätt!
På torsdag ska vi redovisa eller pitcha som det heter, så det är bara att träna galet..
40 minuter efter pitchen går mitt tåg till Stockholm. Ska vara där under helgen för mor min fyller år! 45 barre blir hon... Man kanske borde köpa nån födelsedagspresent. hehehehehe
 
Vad har jag gjort idag då. Inget intressant i alla fall. Typ fisit i soffan och ätit pepparkakor. GÖTT MOS! 
Eller joooo! Jag köpte en mössa idag! Äntligen kan jag dölja en dålig hårdag! Känns fabulöst måste jag säga! 
Nu fryser jag inte om öronen heller. Äääeh det är ju bara positiva grejer med mössor! Ooooj! 
 
 
Nu börjar det spåra ut här borta och därför stänger jag locket till mitt bläck och lägger ner pennan. Ska ta och kolla på Solsidan. Det är ett program man lär sig mycket av. Gött
 
Vi kör en ful oldie på ett mycket ointressant men gulligt inlägg.
 
Puss och porr