0 Heart It

Känn ingen sorg

Igår mötte jag upp min kärlek i staden Stockholm. Vi köpte lösögonfransar och lösnaglar. Kommer bli så tjusiga. 
Sedan bestämde vi oss för att se en rulle. Det fick bli "Känn ingen sorg"
Fyfasiken vilken höjdarfilm! Jag är verkligen inget Håkan-fan men bra var den. Det va rätt skönt att man inte behövde kunna alla texter för att fatta filmen liksom. Kan ju säga att både jag och Clara satt o bölade. 
Jag började gråta när jag såg att hon grät. Och när hon såg att jag grät så tog hon min hand. Då grät vi ännu mer. Kan vi bara sluta påverka varandra så. Älskar dig Clara.
 
Idag är det en vecka kvar tills jag flyttar. Jag kan inte fatta det. Det är verkligen så himla surrealistiskt. Vilken konstig mening det blev... Men det kändes rätt att skriva. 
 
Äääh fyfan. Sitter o lyssnar på låten som fick att böla mest igår. Gåshud på dirren! Pallar inte. 
En midsommarnattsdröm
 
 
 
 
klicka på bilden för lite gåshud och öronorgasm
eat cry masturbate