2 Heart It

Vad ska jag prioritera?

Fick min lön här om dagen och direkt så poppade det upp massa saker i mitt huvud, om vad jag kunde köpa för de pengarna. Men så kom jag o tänka på att jag måste ju prioritera vissa saker. Typ som att jag måste ha pengar så att jag kan betala mina få räkningar. (fyfan när de blir fler).
Sen så vill jag ju jättegärna ...
     
 
köpa ett ljudkort och en microfon. Jag vill även göra en (minst en) till tatuering och så vill jag skaffa mig en till piercing. Men i vilken jävla ordning ska man göra allt?
Jag borde ju passa på nu när jag inte har så många utgifter, men folk säger ju även att man borde spara pengar. Jag har sparat så länge nu, och jag vet inte längre vad det är jag sparar till. Jag har ju åkt till Barcelona och ag har köpt en dator. Ska jag spara till boende? Usch va tråkigt. Det kan ju ta en evighet med min inkomst. 
Jag älskar mitt helgjobb men jag måste nog ta o skaffa mig nå mer. Sökte 4 jobb i veckan. Kafébiträde... Det är det enda jag kan så det är det enda jag sökt. Men ska ta o kolla lite till.
Det är verkligen ingen höjdare att bli vuxen. 
Mamma tror att jag kommer bo hemma tills jag blir gråhårig... Vilket stämmer då jag redan börjat få några gråa hårstrån. 
 
När ska jag lyfta mina vingar o lämna boet egentligen? 
 
 
eat cry masturbate
1 Lilla jag:

hur känns det att ditt ex träffar ny?
Hondära Sabina från Skara, en fjorre

2 Läsare:

Fan vad taskig kommentar. Det var kanske Josefine som gjorde slut? Skulle hon bry sig då? Btw googlade din blogg och kom in på ett youtube klipp om alla hjärtans dag. Priceless hahaha