5 Heart It

Överraskande kommentarer

Jag har fått två kommentarer där personer önskar att jag ska ha en frågestund...
 
Det känns som att någon driver med mig. Men jag tänker ha en frågestund i alla fall! 
Fråga vad ni vill. Typ. 
 
 
 
PLUT
eat cry masturbate
1 Linn:

Var bor du? Var jobbar du? Är du singel?
Har precis gjort slut med min kille efter några månaders förhållande men han vill vara vän vilket jag inte tror blir bra i längden :/ vad är din erfarenhet av vänner efter förhållande? :S

2 Felicia:

Hej, undrar vilken musikstil du har och vad du gör på fritiden. Man får nte läsa så mycket om det i bloggen.
Hur många läsare har du?

3 Anonym:

vad är dina mål i livet? har du körkort? längsta förhållande? =) hur skulle du besrkiva din klädstil?

4 Björn "The Great":

Varför blir jag aldrig bjuden hembjuden på middag eller sällskapsspel?!

Svar: För att Vicke inte bor hemma knasboll! Men dra ihop nåt då!
Lejonmyggan

5 Björn "The Great":

Du menar alltså att jag ska bjuda in mig själv och mina likar hem till er?

Svar: Typ... Prata med Vicke ^^
Lejonmyggan