0 Heart It

Rysningar... överallt

 
 
 
Så jävla underbar låt. Den får mig att rysa, den för mig att gråta, den får mig att le. 
Man ska dock passa sig för när och var man lyssnar på vissa låtar. Denna har jag lyssnat väldigt mycket på när jag läst 50 shades of Grey... Underbart snuskig bok! Rödluvan blir påsatt av Stora Stygga Vargen skulle jag vilja beskriva det som. Då fattar ni typ. Bara det att man vill inte skjuta vargen. NEJ NEJ NEJ! Man vill putta bort Rödluvan så vargen kan sätta på dig... Äääääm... Alltså då gäller det inte mig utan andra brudar... brudar som gillar att bli påsatta... VULGÄÄÄÄÄÄRT!
 
Tillbaka till låten... Nu koplar jag i alla fall ihop denna låt med vulgära saker... Äääm. Så ja. Det är ju spännande! VULGÄÄÄÄRT! 
 
 
 
AJA!!!! Nu ska jag väl grunka lite till Miss you och 50 shades of Grey
HARE
 
eat cry masturbate