0 Heart It

Fridfullt

Inte så värst om jag ska vara ärlig. Har städat mitt rum och tänt en rökelse för att lugna ner mina nerver, men det är lättare sagt än gjort. Vill bara att det ska bli lördag! Måste hålla mig sysselsatt. 
Idag ska jag fika med Helena och Clara! Det kommer bli mysipysi!
Och imorn ska jag först på bio och se den nya Jamesi Bondi! Woop woop! Sen blire tubresa mot söder för att jobba lite. Det blir också skoj! Sen är det fanimig LÖRDAG! 
 
Igår kände jag mig kreativ! Satt i mitt nystädade rum med tända ljus, rökelser o ritade. 
Kan inte direkt säga att det blev snyggt men det var i alla fall avkopplande. Jag måste ta upp ritandet igen. Sluta nörda så mycket framför datorn...
 
 
eat cry masturbate
 
Tänderna ser ju yp inslagna ut. Lite fuckat men ja.. tjusigt
 
 
2 veckor....