1 Heart It

Sista dagen

Idag är det sista dagen på praktiken och min handledare är inte här... Kontoret är typ tomt. Eller inte tomt men det är inte lika mycket folk som det brukar. Det är två personer som vet att det är min sista dag... Jag sitter kvar här endast för att se om nån kanske ger mig en liten klapp på axeln eller ett "Det har varit kul att ha haft dig här"... Men tror inte att det kommer hända. Det är ju ganska fail att min "chef" inte ens är här idag. Hur ska jag göra när jag går? Ska jag bara vinka till alla människor jag aldrig pratat med o säga: "Det va kul o träffas, ha det så bra!" Eller ska jag bara gå... Jag vet inte alltså. Känns konstigt. Har lämnat tillbaka mitt pasékort... Så kommer inte komma in på kontoret nå mer. När jag går ut genom dörren så är det antagligen sista gången.

Känner mig ganska patetisk om jag ska vara ärlig. Men sånt händer ju...
Röksugen som satan. Jag har en banan i väskan. Yay





Puss o snusk
1 Johan:

Fuck, vad taskigt.



Misstänker att röken på bilden kommer från kolsyreis. :o