0 Heart It

Huvaligen!

Sitter nyvaken i min säng och gör inte mycket...
 
Idag skulle jag vilja springa ut i sommarkläder, ta en sväng till stan, shoppa loss o sen ta en kaffe på Café 60!
Men jag har inte de stålarna och det är inge fint väder ute... Så det blir väl att städa eller nåt. Har fan ingen lust men det är inte jättemysigt här hemma... Och mamma o pappa kommer hem en snabbis på torsdag för att typ tvätta o grejer. Kan ju vara kul för dem att komma hem till ett väldoftande hem. Jag är iofs inte hemma på torsdag så då kan jag inte ta smällen... Men jag är en snäll dotra! Oftast <3
 
På onsdag så tar jag mitt pick o pack till Bergshamra. Där ska jag nana en natt och sen drar jag och Adrian upp till  norra Sverige! En liten roadtripp sådär! Det kommer bli jättemysigt! Jag måste komma på nå bra billek!! Kan ni några? 
 
Vet att ni inte kommer svara meeeeeen... Jag låtsas att det kommer storma in med kommentarer nu! Yay! 
 
 
 
Puss o penis!