1 Heart It

Optimistjolle

Och där tog ciggen slut...

Har ändå varit ganska duktig idag. Klarat mig på 2 st liksom! Woop woop!

När mamma läser detta så kommer hon att bli orolig för sin lilla flicka. Jag mår bra mamma! 
Jag håller på att få den röst som jag alltid velat ha! Och det är ju bra! Se det som att jag uppnår ett av mina mål! Man ska vara optimist! Hela denna helg har jag varit en pessimist så nu slår mitt psyke om för det är en ny vecka.
Denna vecka ska jag kalla för Optimistjolle!

Jag ska vara glad för allt som händer!

Om min mens inte försvinner ska jag se på det positivt! Jag ska tänka: Jaha! Så jag har ätit lite för mycket järn.. Kroppen vill alltså att jag äter mindre järn! Ingen blodpudding dårå!

Om en haj dyker upp ur min toalett och biter mig i stjärten så ska jag bli smickrad för att den just valde min stjärt!

Om jag och Adrian krockar med bilen så är det bara för att Gud ville att vi skulle stanna lite extra länge på en särskild plats!

Vecka 30 = Optimistjolle

1 gucci:

hihiii, du är så fin. och jag älskar dig.

Svar: Iiihihihiihi!! Älskar dig med <3
Lejonmyggan