0 Heart It

Sry

HALLOJ!!!!
Förlåt ALLA mina underbara läsare!!! (Mamma) 8D Förlåt för min kassa uppdatering! Jag har varit så upptagen.... HAHAHAHAHAHA Skoja!
Jag har inte gjort ett piss! Har latat mig som vanligt! Jävla Jossan! Om en vecka börjar praktiken! LÄNGTAR! TJOHO!
Jobbade inatt! Det var ytterst spännande! Människorna som kommer och vil hänga av sig hos oss är verkligen speciella! I fredags när jag stod ensam i garderoben så kom det fram två tjejer som klädde av sig jättelångsamt och medans denna lilla procedur så pratade dem om vilka dem skulle ligga med när kvällen var slut... JAG VILL INTE HÖRA! Jag stod liksom en halv meter ifrån dem. Skitjobbigt. Obekväm stämning... Men de flesta är trevliga små fyllon :) Är dem otrevliga kan man alltid skratta åt dem :D
Detta är verkligen det bästa jobbet jag haft! Ska jobba nästa helg också! Sen får vi se. Men vill ju bara köra på! Behöver pengarna! Man ska ju kunna göra saker i sommar! 8D
Var ute med brudarna i onsdags... förökte ta en outfitbild av mig själv.... Jag får helt enkelt inse att jag inte är fotogenisk 8D YAY!
Idag kommer Xander hem! Hoppas man får pussa på pöjken snart <3