0 Heart It

The best kind of drug



Eftersom att det inte blir nå Peace & Love för min del denna sommar så har jag bestämt mig för att satsa hårt på konserter denna sommar. Har reserverat två biljetter till Deadmau5 som kommer hit till Stocklaholmo i juni! Jag o Emmsi ska gå... om hon har några pengar... Blir ju lite svårt o betala för sig när man shoppat upp hela månadens lön. FY PÅ DIG EMMA!

Men innan Deadmau5 så kommer Jay Z och Kanye West hit!!!!! JAG MÅSTE SE DEM! Jag är helt besatt av "Ni**as in Paris" Kan verkligen inte sluta lyssna! Det är en såndär låt som man kan låtsas att man är med i musikvideon. På väg till praktiken så kan vifta lite med armarna och mima så ser man astuff ut! Det gjorde jag idag... Enligt mig var jag astuff i alla fall. Jag har ingen aning vad de som glodde på mig tyckte. Like I care!!! Pffffffffff

Skulle Coheed and Cambria kommit hit skulle jag ha gått å lyssnat på Claudios ljuva stämma också! Mums! MUUUMS!!!!!!!

Musik är super när man behöver tröst. Eller när man behöver dagdrömma. 

Snart ska jag återgå till mitt sökande av information om en viss Camilla. Mmmhmmm! Det blir skoj. Men det är 10 min kvar av lunchen! Slö-tid!