0 Heart It

Suck

Sitter i mitt rum o luktar svett. Som en riktig man! Käns gött! Kollar på Big Brother... Väldigt spännande. Fölket har ju inte alla hästar hemma men vem fan har det?

Jag har blivit singel. Det är så sjukt hur man ena dagen är tjejen med pojkvän till att den andra dagen vara crazy cat lady. Men jag föredrar katter framför snoppar i alla fall. Jag är ju så himla feministisk av mig. Funderar även på att kalla mina framtida barn för HEN istället för HON eller HAN..... okej det sista va ironi... Men katter alltså! Mums!

Imorgon hade jag tänkt att hosta ut det sista slemmet. Det är mitt mål. Är trött på att vara sjuk nu. Har missat för mycket av praktiken.

Sen på lördag ska jag för hoppningsvis träffa min käraste vän Adrian. Fika o skvallra. Nä han är inte bög. Tyvärr. Har alltid velat ha en bögkompis...

Sen på kvällen blire utgång! Det var länge sen! Men imorn kommer lönen så då kommer jag ha råd! Woop Woop!


Jätteintressant för er att veta, jag vet 8D Puss och porr alla mina läsare. Ni 8 personer är wünderbara! <3