1 Heart It

Graveyard

Jag och min käre storebror var på konsert på Mosebacke igår!
 
Vi såg Graveyard och det va helt underbart
Regnet gjorde inget. Det va blött, geggigt, fukigt o helt magiskt. Snubbarna i publiken såg likadana ut. Hälften såg ut som min morfar gjorde när han var ung. Långt eller lockigt hår, mustach och lite krökt rygg. Andra hälften såg ut som lite fintrimmade Elvisar. Håret var kort på sidorna o kalufsen mitt på huvet var slickat bakåt med ett kg vax. Helt underbart! Jag blev kär i hela publiken. Tjejerna också. Fast vi var inte så många. Man kan säga att det stank testosteron. 
 
Förbandet som hette Factory Brains drog igång oss och det blev riktigt festligt. 
Sen kom Graveyard! Alltså!!! Det va galet! Så jävla bra band. Trummisen körde på som Animal från mupparna och jag kan nog gissa på att bassisten är poppis hos brudarna med sina fingrar. 
Sångaren ska vi inte snacka om. Eller jo lite. Vilken röst! Vilken gåva. Jag orkar inte. Det var underbart. <3
 
Bästa kvällen på länge i alla fall och den fick jag tillbringa med favvobrorsan <3
 
 
 
1 Andreas:

Bästa bandet :>

Svar: Ooooja!
Lejonmyggan