1 Heart It

blögg

Hej igen! Två inlägg på en dag! Wow! Varför? För jag får inget o göra på praktiken. Min handledare smite hela tiden. Men efter lunchen så ska jag haffa honom! Nej inte haffa så som tonåringar idag menar! Jävla ungdomar!

Undrar om jag blir känd om jag börjar blogga varje dag.... HAHAHA E`NEJ! 
Jag har liksom inget intressant att skriva.

Dagens händelse: En man stannade upp mig när jag var på väg till praktiken för att säga att jag var vacker! Åååååååå Men det vet ni väl redan med tanke på att ni 8 som läser min blogg har mig som vän på facebook...

Jag bli känd. Ajuste. 

Jag blev i alla fall väldigt glad!

Snart kommer jag att lägga upp en bild av mig själv som jag tog innan jag skulle iväg på skiva i måndags. Fan va läcker jag blev! Åå gud så tjusig jag blev! Eller nåt! Yay!

 
1 Anonym:

Slutty! I like it! Nej nu blev du säkert uppspelt när du så en ny kommentar... Så var det bara jag.... Sorry!