0 Heart It

Engelska

Jaha. Man kanske skulle ha läst Engelska B. Det skulle ha varit nödvändigt trots allt. Jag är verkligen usel på engelska. Orden krånglar i munnen och knyter en knut på min tunga. Jävla språk alltså. Varför kan inte alla prata svenska? Va mycket lättare livet skulle vara för lilla mig då.

MEN INTE FAN VISSTE JAG ATT MIN POJKVÄN SKULLE KOMMAL FRÅN ENGLAND LIKSOM!!!

Va mycket mycket mycket enklare det skulle vara om jag var tillsammans med en vanlig blatte istället. Det språket kan jag. Blatte-svenska ftw!

Tom vet vad jag pratar om!

Hoppas att Xanders kära mor och hans urgulliga broder förstod vad jag sa... Fast jag böjde massa ord fel o.s.v.........


http://bettybooze.blogg.se/ har någonting som kallas för TITS-DAY på sin blogg.

Där kan man skicka in en bild av sig själv med sina två bästa vänner... booooooobs! love them!
Det skulle ju vara kul att kunna göra det. Men tyvärr så har jag vissa tråkiga gränser. Sånt är livet. Jag får titta på Kenneth och Gleif i min ensamhet.



Jaa...... Nu ska jag väl gå in på tumblr eller något....

http://lionmosquito.tumblr.com/


PUSS OCH PORR