2 Heart It

Simma

I morgon... eller snarare idag ska jag simma. Med Helena. Vi ska börja träna. Simma en gång i veckan och sen nån power walk! Det blir nog bra! Ska leta fram min bikini... Nu ångrar man ju dock att man inte brydde sig om beach 2011... Men vafan! Det får bli en rejäl förberedelse för beach 2012. Detta ska nog gå bra. Skulle dock hellre vilja ha en baddräkt än en bikini. Känns lite obekvämt att visa så mycket... JAG HAR JU SÅÅÅ MYCKET ATT SKÄMMAS FÖR! Nej det har jag inte. Men jag är tjej och vi är psykiskt störda hela jävla bunten. Kan inte hjälpas. Det finns en anledning till varför man gav en psykisk sjukdom namnet livmoder. (Hysteria)
Men jag älskar det kvinliga könet. Samtidigt som vi är störda så är vi det enda vettiga... typ. Jag vet inte... JAG ÄR FEMINIST!.... Japp...
Jag borde väl lägga mig. Men är så jävla rastlös! Vill göra något! RITA! Men jag är för trött. DÖ! Nä men sova. Kanske. En liten stund. Sända radio i morgon. Ringa till praktikplats... GE MIG PRAKTIK! snälla.
Godnatt
1 Xander:

Att vara kvinna = http://trollface.biz/trollface/troll-face-surprise-perio/



hihi, din humor kan jag tänka mig .. Påminde lite om dina splash splash bilder...



Massa kärlek till dig <3

2 Helena:

Vi kommer bli fääätt snygga och friska!