3 Heart It

Rumpa

Hej homosar! 8D
Jag har en sak att erkänna! 8D Jag läser bimbo-bloggar! Dessies, kissies, paows oo jaa.. ni vet den skiten 8D
Alldeles nyss var jag inne på dessies blogg och hon hade skrivit om ANALSEX! Vågad brud eller huuuur 8D I alla fall... Enligt henne så är det onaturligt och blah blah blah men alla får göra som dem vill... Taaaaaack! Yes! Har dessies tillstånd! Nu blire massa rumpsex!
Men i alla fall! Min poäng kommer snart! För någon vecka sedan skrev hon också om RUMPOR! Hon berättade då för alla oss korkade brudar som läser bloggen att hon ska bleka anus! NÄJ MEN GUUUD SÅ INTRESSANT! 8D
Men nu kommer min stora fråga!
VAFAN ska hon bleka anus för.... Om ingen får pilla eller titta där?!?! Hon tycker att det är äckligt att bajsa till och med... Så jag antar i att ingen kommer få kika i hennes prutthål liksom... Och hon är nog inte tillräckligt vig att titta där själv. Eller? Hon kanske har en spegel... Jag vet inte. Jag ser bara inte det logiska 8D
GÖR NI?!?!?!
Jajajajajajajaja!!! Nu ska jag skriva lite om Chris Karlberg! Ääääääääm! Han är snäll. Så! 8D
Undrar om Chris vill bleka sin gump.... Hmmmmmm
1 josefin:

läste din kommentar på dessies blogg med analsex, faaaan vad jag skrattade :D

ehehehehehe..



TUFFT!! ^^

3 Xander:

Ruuummmpppaaahhh!