0 Heart It

Typ ganska så jävla aplycklig!

När man inte bloggat på länge så inser man en sak... Man har ett liv. Samma sak när man inte varit inne på facebook på minst 24 timmar. Dock så tappar man lite statistik... sajk! Det är lika många som läser när jag bloggat som läser när jag inte bloggat... Vilket är 8 pers! Men det känns ju ändå ganska coolt. Trogna läsare gillar jag. Ni är säkert söta vilka ni än är... Sajk igen. Är du en ful fisk så är du en ful fisk.. Spelar ingen roll om du läser min gudomliga blogg... Men ni andra är såklart UNDERBARA! Puss på edra skinkor <3

Anledningen till att jag börjat röra mig mer och mer utanför Skälbys trakter är för att jag skaffat en såndär liten söt pojkvän som bor långt ut åt bara helvete. Men det är lugnt. Han är värd resan <3 Nu kanske ni tycker att jag är en liten snorunge som byter pojkar lika ofta som jag byter underkläder... Det stämmer inte. Jag byter underkläder varannan vecka och pojkar varje vecka. Där fick ni något att rynka på  näsan åt!!!
SKOJA IGEEEEN!!! Jag byter faktiskt underkläder varje vecka... okej varje dag... Och jag byter inte pojkar hela tiden.... Typ. Men nu känns det i alla fall bra. Tror att denna kommer få vara med i Joséphines liv en bra stund. Hoppas hoppa hoppas! Har bara vait såhär kär en gång förut... Jag har blivit så äckligt jävla brudig och jag fnittrar hela tiden. Det är väl bland det jobbigaste med kärleken... bieffekterna. Men man kan överleva dem.

Nu ska jag hoppa in i duschen, packa ihop lite saker och sedan bär det av mot min prins igen! Tummen upp!!!!

P.s. Lovar att skriva om något vettigt nästa gång.... D.s.