1 Heart It

Trippelisnippelipippeli!

Känns som att jag fått en rejäl jävla nickokick! Jag hoppar med benet och springer runt i huaset bsom en jävla kykling! Kan inte fatta att imorn så drar jag! Jag och Emma på änentyr! Liiiiiite nervös! Men det hör väl till I guess! BLABLABLA!!!

Har i alla fall haft en underbar midsommarhelg! Har varit med min älskling! Är så nebdranjs jävla apkär! Vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Det var ytterst jobbigt att säga hejdå idag. En hel vecka utan min Xander <3 Får se hur det går. Älskar honom vääääldigt mycket och kommer sakna honom så in i norden! Gaaaaaaah

Nu pillar min fingrar lite överallt på tangentbordet. Dem vet inte riktigt vad dem ska skriva.... Aja........ VI HÖRS efter festivalen och två dagar efter hemkomsten blir det måla måla på ryggen! Lääääängtar!!!!

Nu ska jag dö lite! Puss o snusk!!!!!!

1 muminmamman:

Saknar dina roliga ord!