0 Heart It

Shame on me.

Fy skäms. Jag har varit onördig. Jag har inte uppdaterat på denna vällästa blogg. Hur kan jag?! Det är lite ut av en skandal. Mamma har skällt på mig... Typ. Älskar dig Muminmamman!
Jag har spenderat all min tid på min pojkvän. Ensam kvinna = Stark kvinna. Yeah I know. Men han är ju så söt så man vill ju bara bita honom i kinden. Han sitter bredvid mig just nu och spelar på sin gitarr.. Det låter väldigt fint.
Snart ska vi iväg och handla... Ååå gu så kul.. Nudlar och tonfisk är faktsikt gott.....

(pssst mamma.. Din mat är godare)

Imorgon händer det något unikt i mitt liv. Något speciellt. Något helt jävla superduper fucking fantastiskt! Ursäkta min arabiska...
Jag ska tatuera mig!! Min första tatuering. Ja jag vet!! Det är typ helt sjukt omg!!! Jag ba å hon ba liksom shit liksom!!!!!!!

(Man förlorar lite hjärnceller under sommaren, don't ask me why)


Men i alla fall jag är taggad som fan! Sen bär det av till landet! Saknar mammsen o pappsen!!

Har inte så himlansh mycket mer att säga. Jag ska komma på något intressant att skriva om senare... lovaar.... Detta känns bekant....


PUSS OCH SNUSK!!