0 Heart It

Massa kärlek, inga pengar

Jag är massa kär och jag älskar mina vänner. Massa kärlek.
Jag fick lön men var tvungen att lägga undan pengarna på dirren, massa fattig. Min telefonräkning gickk på 1200 kronor denna månad. Jag skäms för att "säga" det. Men man ska väl typ stå för sina misstag. Ångest. Sån jefla ångest. Jag måste bli bättre with the cash.
Typ lägga upp en budget eller något. Bli vuxen. Shit va jobbigt. Eller snarare läskigt. Jag beter mig fortfarande som en tre åring och så blir man 18 om typ två månader. Logiken går ej ihop.

Alla mina mål och mina planer kostar pengar. Är det så hemskt? Att Pengar = Lycka? Fy tusan va bläigt. Men det är väl så det ligger till. Tur att det finns några få sätt att roa sig på som är gratis. Kramar. Väldigt trevligt. Pilla sig i naveln... jag göre varje fredag. Tummen upp!

En som har blivit vuxen är lilla emoflikkan Emma. Ofattbart, eller kanske inte. Hon är stor, större än er alla! Kanske inte på bredden. Där är hon mindre än er alla. Läskigt. ÄT KVINNA! Me loves you long time

Tack för mig!