0 Heart It

hehehehehe limpa

HEJ!!!

Gu va gott det skulle vara med lite limpa just nu.

Vet ni vad?!?! 8D Jag har jullov!! Woop Woop! Men det betyder inte att jag kommer få vila! Nej nej! Eller jo... efter julafton. Idag ska jag o mamma städa hela huset, sen ska vi julpynta, fixa granen liksom.Sen ska vi göra lite julgodis har jag för mig. Igår plockade vi undan det mesta i huset och så slog jag in alla julklappar! Duktiga Jossan!

En sak som jag verkligen ser fram emot är att min pöjk kommer hit ikväll! YAY YAY YAY YAY!!!!
Vi ska fira Jul tilssammans! Det kommer bli über-mysigt <3

Jag har banne mig köpt alla julklappar! Köpte även två nisse-klappar igår... (dem man får i strumpan) Funderar på om jag ska köpa en till.... Det kanske blir en sväng till Vällingby imorn 8D
Detta kommer bli en myyyysig jul! Yay!

Om sex dagar åker jag och Xander till England! 8D WIIIEEE Längtar! Det kommer bli skoj!

Nu dog min hjärna. Fan vilket tråkigt inlägg... Det händer inge knasigt i mitt liv just nu... Allt är ganska ordnat. Typ som Svenskska Dagbladet förutom alla katastrofer... Tänk livet kunde likna Aftonbladet eller Expressen... Då jävlar alltså! Eller ännu bättre!!! KANAL 5! Då skulle jag antagligen vara ett drägg 8D KUL!

Puss och Snusk mina vänner!


Slänger in en lite gammal bild! Yay