2 Heart It

Duinduinduin.. Reeeevv vevvv

Rubriken är ett gitarrsolo för er SEGOBERTAR som inte förstår det 8D

Nej men vart ska jag börja?

Jag kan ju säga vad jag gjort idag 8D Åååå guuuud så intressant!

Ja men verkligen! Berätta

OKEJ! 8D

Jag har städat hos Helena. Rackarns va kul det va. Det blev ju rent men jag förstår ej hur, med tanke på att hon fes mest. Äckelpotta.
Sen var min kära farmor och mina underbara grannar över på söndagsmiddag. Väldigt trevligt. Ooja!
Nej men det var faktiskt trevligt. Jag är inte ironisk! Men sluta tro att jag driver! Jag tyckte att det var trevligt!
MEN SLUTA DÅ D=

hihi

Vi pratade om det svenska språket. Väldigt intressant, då jag faktiskt har djupa åsikter. Dialketer är vackert. Särskrivning är FULT!
Varför särskriver så många egentligen?
Pappa tror att det är på grund av det engelska språket. Det kan nog ligga något i det.
Jag tror att det är för att dem som särskriver är KEFFA!
Jag gör det säkert ibland också :(
Men det finns folk som skriver så fel att man blir rädd.

"Jag skulle ju bara köpa en mellan mjölk"
"Har ni liksom inte dun täcke hemma?"
"Där jag lägger upp video avsnitt från min vanliga.."

Det gör lite ont i hjärtat.

Men aja! Språk är tråkigt (nej), så nu pratar vi om något roligare....
Jag ska lära mig att spela ett instrument! Typ tamburin eller bongotrumma. Lite spännande sådär.

Jo men verkligen.

Åå en till grej! Borde inte vi lära oss lite mer om svensk kultur i skolan?
Typ som Hasse och Tage!




Jo tack!
1 Addapaddan (din bästa blondin du vet):

JAG HATAR SÄR SKRIVNINGAR!!!! Hehehehehe, fattar du?? "Sär skrivningar" HAHAHAHAHAHAHAH 8D!!! Nä men seriöst. Dom som särskriver har typ en grytlapp i hjärnan eller något som totalblockerar hjärnaktiviteten eller dylikt..Bajs

<3<3<3<3<3

2 Jossan:

Höhöh jag fattar, höhö ^^

Mmm bajs... jättemycket bajs