4 Heart It

Ytterst spännande

Vilket rabalder! Verkligen roligt och underhållande! Och jag är ytterst fascinerad.

Igår när jag skrev om Mr. Bäver, så la jag upp en bild på min bilddagbok för att göra reklam för min blogg.
Ni skulle se småbarnens kommentarer! Det va helt otroligt! Helt plötsligt var jag en hora och en slampa.

Jag ska leta upp någon rolig kommentar ^^

"jävla hora din bitch du kan gå knulla din pappa jävla rövhöl om du snackar skit om jb kmr jag fucka up dej din hora gå skaffa vänner först"

Personen var anonym.. Fett tråkigt. Men rolig kommentar. Människan är antagligen från landet ("rövhöl").
Jag skrev ju bara som jag tyckte. Får man inte göra det längre? En till kommentar som jag inte kan släppa är denna;

JustinsGirlOfc igår 15:38

DU VET INTE ÄNS HUR HAN ÄR SOM PERSON HAN ÄR UNDERBAR OM DU INTE VISSTE DET SÅ LYSNA MER PÅ HANS LÅTAR OCH KOLLA HANS NYA FRYSSYR SKIT SNYGGG HAN BLEV HUR FAN KAN MAN HATA NÅN MAN INTE ÄNS KÄNNER VÄL!!!!!! LÄGG NER BARA!!!



Okej, för det första. Ungen har väldigt svårt att stava. I feel for you hun :)
för det andra. Vet hon hur han är som person? För av kommentaren låter det ju faktiskt som att hon träffat Bävern.
Kul för henne liksom men jag har väldigt svårt att tro på det.
Om jag inte får hata någon jag inte känner (vilket jag inte gör, har aldrig skrivit att jag hatar honom)
varför får man då älska någon man inte träffat?
Det är ju lika starka ord, bara varandras motsatser.
Och sen en liten grej som jag verkligen inte kan sluta skratta åt.. Att hon tog upp hans hår ^^
Väldigt kul men samtidigt JÄVLIGT ointressant.

Jag fick mig i alla fall ett par härliga skratt både idag och igår :) Nu lever jag säkert mycket längre 8D Tjohooo!!

En till ointressant grej! Jag var på mitt jobb idag och jag börjar antagligen VÄLDIGT snart!
Kom och fika hos oss!
Klippoteket, Sibyllegatan 32 Östermalm

http://www.klippoteketsthlm.se/cafe.asp?stl=




Puss och snusk!

HAHAHHAH! Pucko-hestaaar.

2 Jossan:

Nästan precis min mening 8D

rolig blog fortsätt så :)

4 Jossan:

Oj! Man tackar! Sure thing!