3 Heart It

I'm a Diamond



Jag suger verkligen på att fota. Men skitsamma! 8D Jag mår bra i alla fall.
Superduperbra konsert! Verkligen! Vilken jävla röst den kvinnan har! Helt otroligt. Väldigt trevlig kväll. Måste ha hennes skiva!
MUMS


Igår va Nibor här. Det var ytterst trevligt. Vi har kommit på vad vi är. Bkk.
Lite kul sådär tycker vi :) Jag gillar egentligen inte att sätta etiketter på förhållanden. Men det här passade rätt bra :)

Nibor, Du ska veta att du betyder mycket för mig. Jag känner mig verkligen trygg och bekväm med dig.
Puss på din kind!

Vad är kärlek egentligen. Jag har fan inte listat ut det än. Det är en jävligt svår fråga. Och om någon har en förklaring så kommer jag nog inte kunna lite på den (förklaringen). Jag är för osäker.
Det är Trollets jävla fel ^^
Jag var superduperkär, jag var förlovad, jag kunde till och med tänka mig att skaffa barn. Tänka er va?
Men sen en dag så försvann allt.
Poff!
Det va inte trollets fel. Det var bådas fel. Eller var det någons fel? Det kanske bara var ödet. Om ödet nu existerar...

Förstår ni? Jag har inga svar. Därför är jag så osäker. Men en vacker jävla dag kanske jag också får vara naiv igen och börja tro på kärleken.

Fett koolt.



Slick på kinden! Eller vad säger ni?



Mumma på den va!

Puss och snusk, "alla" läsare!
1 Jessica:

Vad är Bkk?

Ni är söta tillsammans btw :3

2 Jossan:

Jo du förstår Jessica, Bkk står för "Bästa knullkompisar"



Och tack ! 8D Puss!

3 Anonym:

heter inte killen på bilden Alessio? :O