1 Heart It

Det börjar ta sig

Ja nu jävlar! Nu börjar det växa lite i alla fall. Kykling-armar borta! Nästan. Har lite kvar att träna. Eller massa. Jag ska bli biff. Vill bli biff! Jag la på några kg på hantlarna idag. Fett med ascool jag är. 60 st situps har jag hunnit med också. Och några sånnadär när man har benen i luften och sen ska dem ner till golvet fast dem får inte nudda golvet... Vet inte vad det heter. Men jävlar va det känns i magen. Så jekla nice känsla.

Fan. Nu gjorde jag det igen. Här sitter jag och är stolt över hur duktig jag varit. Så smäller jag i mig en massa choklad... Hur bra är det på en skala från ett till tio liksom?

Aja skitsamma! DET ÄR GOTT 8D
Och jag är typ snygg ändå... Man kan alltid låtsas. Jag älskar att låtsas. Allt blir så mycket lättare då.

I morgon är det nyår!!! KOOLT! 2011 liksom! Jag ska bli duktig det året! Sköta skolan, inte göra några dumheter och bara vara jättesnäll!...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ibland låtsas jag för mycket.




AHAAA!!!!! MHMMMM!!! JAA!!! Men större ska det bli!



5 kg  >.> Tror jag ..



Min profil är ganska läskig.. Typ hej NÄSA! Men jag lever med det. Jag får killar å tjejer i alla fall. Tjoho! Och min familj tycker om mig. Ibland


Hello no bewbs 8D





But I got the lips
1 Xander:

Lite hjälp, motivation och inspiration till dina mål att bli biff! Görl Powah!!



http://www.simplyshredded.com/gravity-gains-push-your-muscles-to-their-limits-with-just-your-bodyweight-as-resistance.html



Den ovan är bra och den nedan är allmänt!



http://www.simplyshredded.com/16909.html



Kör hårt! LifT HarD, DieT HardeR!!!



Lööv yew and your ghetto @$$, muuums!!!