0 Heart It

Ångest = över

Då har man tellat för mammsen och pappsen då. Gött vare. Så jävla gött! Härlig känsla. Som om en sten föll från mitt bröst. Nä, så poetiska ska vi inte vara. Jag har alltså berättat för mamma och pappa om Joakim. Min förhoppningsvis blivande hane.

I Lejonmyggans värld är det honan som jagar. Inte bara maten, utan även sin partner. Hon ger ifrån sig konstiga läten och smetar ut en röd färg på läpparna som förhoppningsvis ska locka till sig en hane. Om inte det funkar, brukar hon lägga till lite humor i det hela. Funkar inte det, så är hon bara sig själv. Cp. Tummen upp.

Man ska alltid vara sig själv. Har jag säkert läst i en bok.

Idag vare som CRAAAAAZY thursday fast tisdag. <3 P3 <3  <3 Kodjo <3
Jag shoppade galet! Lite läskigt nästan. Jag köpte skor för bövelen! Som är helt jävla onödiga men rackarns bananer va snygga dem är!
Sen köpte jag trosor, hade jag köpt ett par till så skulle det vara ett par för varje dag i veckan.
(Nu ska vi se här.. Måndag blir en.. och så två tre... fem.. JAHAA!! Du köpte sex par!)

Sen köpte jag en kavaj! EN FAKKING KAVAJ! Hur jävla brudigt är inte det liksom 8D
En bok fick också plats, och en rosa tygbit som ska föreställa en boddy eller hur det nu  stavas. Och en BH. WOHO! Smink också för tusan!

Liiite bilder >.> Kommer här:





Ska jag ha på mig på nyår 8D PARTY!


Mina otroligt sexiga pjuck! Våren here I come!



Mwihi :3


Jaaa! Då har man skrivit ett till värdelöst inlägg 8D NICE! Eller det där om min hane va ju lite intressant kanske >.> HOPPAS!








LEJONMYGGAN MATHAFAKKA!

puss o snusk :3